اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حتی یک گرگ درنده نمی‌تواند به اندازه آمریکا جنایتکار باشد

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: کودک‌کشی و نسل‌کشی آمریکا در عراق و ویتنام و استفاده از سلاح شیمیایی ادعای حقوق بشری آمریکاست که حتی یک گرگ درنده به این اندازه نمی‌تواند حیوانات را شکار و بدرد.

حتی یک گرگ درنده نمی‌تواند به اندازه آمریکا جنایتکار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  شهر بوئین‌میاندشت با بیان اینکه تقویت انگیزه در مسیر هر حرکتی نیازمند رعایت تقوای الهی است، اظهار داشت: مقام معظم رهبر با تکیه بر تقوای الهی روحیه مقاومت را همواره در مقاطع مختلف زمان از قبل و بعد از انقلاب تا سکانداری نظام حفظ کند.

امام جمعه بوئین‌میاندشت ‌با بیان اینکه بالاترین فریب ابلیس این است که شخص به دنبال راحت طلبی باشد، تأکید کرد: راحتی مطلق در این دنیا برای انسان نیست اما نباید گذاشت که سختی بر انسان غلبه کند، مبارزه با هوای نفس انسان می‌تواند انسان را از راحت‌طلبی دور‌کند.

وی با بیان اینکه برخی سختی‌ها در سایه انس با خدا آسان می‌شود همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سختی‌ را به جان ‌خریدند، تصریح کرد: نماز علاوه بر سلامت روح سلامت جسم را به همراه دارد.

وی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی شجاع بود و حتی در دوران طفولیت انقلاب از خشم دشمن نهراسید و همواره اذعان داشت که اسلام از روز اول یک انقلاب بوده است و باید به عنوان یک آئین انقلابی شناخته شود و برای درک اسلام و مفاهیم آن روحیه انقلابی باید داشته باشیم.

امام جمعه بوئین‌میاندشت مطرح کرد: با بیان اینکه دادگاه بوئین‌میاندشت به دادگستری باید تبدیل شود.

اسکندری اظهار داشت: کودک‌کشی و نسل‌کشی آمریکا در عراق و ویتنام و استفاده از سلاح شیمیایی ادعای حقوق بشری آمریکاست که حتی یک گرگ درنده به این اندازه نمی‌تواند حیوانات را شکار و بدرد؛ تشکیل گروهک‌های تکفیری و داعش و دستور شهادت سردار سلیمانی هم برخی دیگر از اقدامات آمریکایی است که ادعای حقوق بشر دارد.

وی با تأکید بر اینکه در هفته سلامت مردان هستیم و سلامت مردان مورد اهمیت است چون مردان شاکله جامعه هستند، گفت: امروزه مواد مخدر و اعتیاد بلای جان جوانان شده است و نسبت به دوری جستن جوانان از اعتیاد و مواد مخدر باید حساسیت نشان دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول